Milloin on korkea aika uudistaa verkkosivusto? Viisi signaalia, jotka kertovat, että uudistuksen aika on nyt.

6 ohjetta, jotka auttavat luomaan saavutettavan verkkosivuston

Saavutettavuus on sitä, että kuka tahansa pystyy käyttämään verkkopalveluita tilanteesta ja rajoitteista riippumatta.

Hyvä UX-suunnittelu tukee liiketoiminnan kasvua

Käyttökokemussuunnittelulla (UX) on ratkaiseva rooli luoda vankka yhteys asiakkaan ja tuotteen tai palvelun ja viime kädessä koko brändin.

Miksi WooCommerce on yksi parhaista verkkokauppa-alustoista?

Viisi tärkeintä syytä valita WooCommerce verkkokauppa-alustaksi.

Brändi-imagon luominen digitaalisen kuvituksen avulla

Kuvitus eli illustraatio on tehokas työkalu, jonka avulla brändi-imagosta voidaan luoda kilpailijoista erottuva, sekä visuaalisen tarinankerronnan avulla saada myös bränditarinasta mukaansatempaava.

Call to Action -suunnitteluvinkkejä ja perusperiaatteita

Call to Action -elementeillä on valtava vaikutus yrityksen konversioihin ja niitä pidetään syystäkin käyttöjärjestelmän tärkeimpinä komponentteina.

Tuttuuden periaate UX-suunnittelussa - Älä pakota käyttäjää ajattelemaan verkossa!

Vanha sanonta “Älä koskaan vaihda voittavaa joukkuetta” pätee myös verkkosivusuunnittelussa. Käyttäjät suosivat sivustoja ja verkkopalveluja, jotka toimivat samalla tavalla kuin muut sivustot ja verkkopalvelut sekä ovat käyttäjille jo ennestään tuttuja.

Pareton periaate UX-suunnittelussa

Pareton periaatteen ymmärtäminen hyödyttää mitä tahansa yritystä, joka haluaa keskittää resurssinsa tuottoisimpiin toimintoihin ja saavuttaa parempia tuloksia, oli se sitten verkossa tai liiketoiminnassa laajemmin.

Web-typografian saavutettavuus

Internet on 95% typografiaa. Kuinka voimme varmistaa, että jokainen voi lukea verkkosivuston sisältöä?

Rytmitä sivustosi oikein!

Pystysuora rytmi on tehokas keino luoda johdonmukaisia ja visuaalisesti miellyttäviä käyttöliittymiä sekä käyttäjäystävällisiä digitaalisia kokemuksia.