Miten seurata verkkokaupan globaaleja trendejä

Tässä artikkelissa käymme läpi keskeisimmät raportit ja resurssit, joilla pystyt tehokkaasti seuraamaan globaalia verkkokaupan kehitystä.

Miten seurata verkkokaupan kehitystä Suomessa?

Tässä artikkelissa käymme läpi keskeisimmät raportit, joilla pystyt tehokkaasti seuraamaan Suomen verkkokaupan kehitystä.

Shopify POS -kassajärjestelmä koeajossa

Veimme Shopify POS -järjestelmän intensiiviselle koeajolle ja listasimme sen parhaat ominaisuudet sekä asiat, joissa käyttöönottoa kannattaa harkita tarkemmin.

Miksi asiakas hylkää ostoskorin?

Tutkimusten mukaan jopa puolet verkkokauppoihin tehdyistä ostoksista hylätään ennen maksamista.

Milloin on korkea aika uudistaa verkkosivusto? Viisi signaalia, jotka kertovat, että uudistuksen aika on nyt.

6 ohjetta, jotka auttavat luomaan saavutettavan verkkosivuston

Saavutettavuus on sitä, että kuka tahansa pystyy käyttämään verkkopalveluita tilanteesta ja rajoitteista riippumatta.

Hyvä UX-suunnittelu tukee liiketoiminnan kasvua

Käyttökokemussuunnittelulla (UX) on ratkaiseva rooli luoda vankka yhteys asiakkaan ja tuotteen tai palvelun ja viime kädessä koko brändin.

Miksi WooCommerce on yksi parhaista verkkokauppa-alustoista?

Viisi tärkeintä syytä valita WooCommerce verkkokauppa-alustaksi.

Brändi-imagon luominen digitaalisen kuvituksen avulla

Kuvitus eli illustraatio on tehokas työkalu, jonka avulla brändi-imagosta voidaan luoda kilpailijoista erottuva, sekä visuaalisen tarinankerronnan avulla saada myös bränditarinasta mukaansatempaava.

Call to Action -suunnitteluvinkkejä ja perusperiaatteita

Call to Action -elementeillä on valtava vaikutus yrityksen konversioihin ja niitä pidetään syystäkin käyttöjärjestelmän tärkeimpinä komponentteina.